do. apr 25th, 2024
clubhuis

Het verenigingsgebouw van Schietsportvereniging “De Fles”

is bereikbaar vanaf de President Rooseveltlaan, aan het einde van het Baskensburgplein.

Adres Verenigingsgebouw SV de Fles:

Baskensburgplein 6

4383 NE Vlissingen

Routebeschrijving:
U komt Vlissingen binnen via de snelweg A58, ga rechtdoor over de spoorlijn en de Sloebrug.
Neem meteen na de Sloebrug de afslag rechtsaf, naar de nieuwe Vlissingse weg.
Aan het eind van de afslag draait u rechtsaf de Nieuwe Vlissingseweg op, deze volgt u over 600 meter.
Bij de stoplichten gaat u rechtsaf de President Rooseveltlaan op, volg deze over 500 meter, ga dan rechtsaf het Baskensburgplein op.
Het Baskensburgplein is een groot parkeerterrein, aan het einde van dit parkeerterrein ziet u een stalen hek, hier parkeert u de auto.
Achter dit stalen hek zie u het gebouw van onze vereniging, er staat een groot kanon voor de ingang.
Mocht het stalen hek gesloten zijn, volg dan het fietspad naast het terrein over zo’n 50 meter, aan uw rechterkant ziet u een poort waardoor u de ingang van de vereniging kan bereiken.

Klik op deze link voor een kaart: Kaart op Google Maps weergeven

Door