di. apr 30th, 2024

Beste leden,
Gezien de werkzaamheden op vanaf a.s maandag 08 april 2024, die onze vereniging tijdelijk onbereikbaar maken per auto, willen we als bestuur graag een aanpassing in onze planning voorstellen om de veiligheid en toegankelijkheid voor iedereen te waarborgen.

Dinsdags is de club GESLOTEN

Toegang tot de vereniging is mogelijk op de geopende dagen via het hek aan de zijkant..

Aanpassingen:

1. Verplaatsing MP en SP Sessies: Om ervoor te zorgen dat onze activiteiten toegankelijk blijven voor alle leden, stellen wij voor om de MP en SP sessies tijdelijk te verplaatsen naar zaterdagochtend.
    Dit geldt voor de periode dat de werkzaamheden plaatsvinden en we de vereniging niet per auto kunnen bereiken.
    De werkzaamheden zullen in totaal ca. 6 tot 8 weken in beslag gaan nemen.
  2. Zondagochtend Sessies: Voor de zondagochtend sessies zien we (overdag) geen belemmeringen; deze kunnen volgens de normale planning doorgaan.
  3. Donderdagavond Sessies: Gezien de mogelijke uitdagingen op de donderdagavond, stellen we voor dat leden zich vooraf aanmelden bij Liena.
    Op deze manier weten we wie er onderweg zijn.
    Tevens zou het fijn zijn als leden zich afmelden zodra ze veilig thuis zijn gekomen, dit draagt bij aan een extra veiligheidsmaatregel voor onze gemeenschap.

Feedback en suggesties: Ik hoor graag jullie gedachten over deze tijdelijke aanpassingen.
Alle feedback en aanvullende suggesties zijn welkom, zodat we gezamenlijk tot de beste oplossing kunnen komen voor de periode van de werkzaamheden.
Laten we samenwerken om de continuïteit en veiligheid van onze activiteiten te waarborgen.

Ik zie uit naar jullie reacties.
Met vriendelijke groet,

Het bestuur.